Plain nails are sad. Add colors to your life [2]

Prin luna mai eu nu doar mancam capsunele, dar le mai si desenam… pe unghii :))

DSCN2205DSCN2218Apreciati va rog rezistenta mea in fata gramezii apetisante 😆 Am facut un sir lung de poze. Le-am ales in final doar pe primele doua, pluuuus una dintre foarte putinele poze in care imi arat ambele maini… si e in ceata. Desigur, Pingu era mai grabit sa infulece bunatatile din gradina, cele mai mari si mai grase pe cat posibil, decat sa imi faca mie poze… si te-ai gasit la ce, la unghii!! :)))

DSCN2207

28 de gânduri despre „Plain nails are sad. Add colors to your life [2]

  1. Gata… mi-am trecut in carnetel… „Loryloo are doua maini ! ” 😀 😀
    … mai trebuie sa aflu ca de fapt nu esti intr-o ureche si ai si urechi doua…si tot ce credeam despre tine se schimba total ! :))))))))))))))))))

    Foarte frumoase unghiile, felicitari ! Eu pe ale mele de sarbatori o sa mi le fac cu Minioni ! 😀

    • Shh, sa mai am surprize si pe alta data! :)))))

      Am vazut poza cu minionii, daca ai nevoie de un tutorial, sa ma anunti! :)) Nu pot sa nu contribui la fericirea oamenilor dragi in prag de sarbatori :)))

  2. Daca asi avea unghiile asa „capsunite” le-asi linge toata ziua! 🙂
    Ma întrebai la mine pe blog de planta albastra. Este hortensia (Hydrangea macrophylla). Floarea face parte dintr-o familie foarte mare si florile sunt foarte diferite. Da-i un search pe Google si ai sa vezi ce multe sunt. Cresc si în Romania, eu am avut foarte multe hortensia roz in gradina din fata casei. Vara frumoasa!

    • Este un model foarte vitaminos, te indeamna sa mananci sanatos! :)). Multumesc frumos pentru informatiile despre floare. O vad aproape zi de zi si mi-e tare draga! O vara minunata si tie :*

  3. Foarte dragute trtr :* si mi facusi acuma o pofta de capsunele, vai vai.Eu nu am mai avut rabdare sa fac si unghiute cu capsunele, doar am papat 😉

    • Multumesc! 🙂 Da, mi le fac eu de fiecare data. Pana acum vreun an, nu dadeam doi bani pe oje… nici la propriu, nici la figurat :)). Acum insa a inceput sa imi placa sa experimentez si sa incerc tot mai multe modele, oje, culori… De curand am prins curaj sa vi le arat si voua, asa ca vor mai urma si alte articole de acest gen 😀

  4. Hihi, tu chiar esti super talentata pe langa faptul ca esti pasionata de acest domeniu. Au iesit fabulos, felicitari. 🙂 Atat unghiile cat si fotografiile. 😀 🙂
    Eu sunt setata pe french, doar ca in ultimul timp m-am indreptat spre manichiura colorata in visiniu. Din comoditate, evident. 😛

    • Multumesc frumos! 🙂
      Ma mai cuprinde si pe mine lenea uneori si imi spun „de data asta chiar le fac simple, nu am chef sa ma complic”… dar imi aduc apoi aminte de cate modele dragute am vazut si cate lucruri interesante as vrea sa incerc, ca ies repede din starea de comoditate si incep sa imi insir toate catrafusele!! :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

