Concediu blogosferic fortat

Uf, a trecut mai bine de o saptamana de cand n-am mai postat un articol! Nu va ganditi ca am plecat in vacanta si v-am dat uitarii pentru un sezlong si o limonada cu gheata. Nici pomeneala.

Am intrat in concediu blogosferic fortat, multe zile la rand, din lipsa de internet si am fost nevoita sa verific doar cand si cand de pe ecranul de doar cativa inchi al telefonului! Ca si cum ai da cate un strop o bere rece unui om insetat intr-o zi cu 40 grade.

Recuperez de acum articolele si vestile pierdute de prin blogosfera… poate nu gasesc doar bloguri abandonate… desi asta ar inseamna, intr-o oarecare masura, ca va bucurati pe deplin de vacanta 🙂

Vara frumoasa in continuare tuturor!

2 gânduri despre „Concediu blogosferic fortat

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

