Opera on ice 2013

Daca sunteti fani ai patinajului, cel mai probabil ati auzit despre acest spectacol desfasurat in fiecare toamna, la Verona.

E pe lista dorintelor mele de vreo trei ani. Nu voi putea ajunge nici anul acesta, dar din (mare) fericire am aflat ca minunatii patinatori participanti la acest show se vor afla astazi la vreo 10 minute de casa mea!!! Exact cum cititi!

Stefania Berton si Ondrej Hotarek, Anna Cappellini si Luca Lanotte, Carolina Kostner, Stephane Lambiel, Meagan Duhamel si Eric Radford, Shizuka Arakawa… au facut astazi repetitii pentru spectacolul Opera on ice, intr-un mic patinoar dintr-o comuna din Padova.

N-am crezut ca se intampla cu adevarat pana nu am ajuns in fata patinoarului si am vazut alti fani infocati ai patinajului asteptand deschiderea usilor de parca stateam la poarta Raiului😆

Era anuntata si venirea lui Evgeni Plushenko, dar din pacate acesta a lipsit de la antrenamente. Nu pot fi insa suparata. I-am vazut pe toti ceilalti, in toata naturaletea si minunatia lor.

Si, mai mult decat atat, AM VORBIT, AM FACUT POZE SI AM LUAT AUTOGRAFE de la SHIZUKA, STEFANIA SI ONDREJ!

Shizuka Arakawa, campioana olimpica in 2006, si-a terminat antrenamentul si a fost prima care a iesit din camera sa, in fata fanilor pentru poze si autografe. Timida si linistita, a zambit tuturor si nu a refuzat nici un carnetel, nici un blitz.

Stefania Berton si Ondrej Hotarek, prima pereche italiana care a castigat o medalie europeana (bronz la C.E. 2013)…Stefania, o bucatica de om. Pare ea mica la tv, in realitate e si mai fragila. Extrem de prietenoasa si amabila, a stat chiar putin la povesti cu noi, toti cei cu pixurile in mana. I-am multumit pentru fotografie si autograf si mi-a spus cu cea mai mare seninatate si simplitate ca nu am pentru ce🙂. Ondrej, intre o pauza de la antrenamente si un twix, si-a facut si el timp pentru toti fanii, pentru poze si autografe, cu zambetul pe buze.

Carolina Kostner, cea mai des mentionata de toti cei prezenti pentru a vedea repetitiile, a fost si ea extrem de prietenoasa cu fetitele care au putut intra pana langa mantinela si a stat cu ele la scurte povesti in mai multe randuri. Intr-o pauza, ne-a salutat pe toti zambitoare.

Oricat de frumosi sunt cu totii la televizor, in realitate sunt cu mult peste.

Exista albinuta mai fericita astazi? Imposibil!

Iata si dovezile (mai multe imagini de la fata locului pe pagina de facebook a blogului):

page

IMG_0552IMG_0567IMG_0569IMG_0570IMG_0579IMG_0594IMG_0614IMG_0632IMG_0656IMG_0664IMG_0685IMG_0701IMG_0702

5 thoughts on “Opera on ice 2013

    • Si eu ma bucur tare mult pentru mine!! :))
      Nu ma simteam prea bine, Pingu spunea sa nu mai mergem sa nu imi fie rau pe acolo, dar am zis ca merg si daca mor! =))))

        • Cu siguranta! Amintirile astea imi vor tine de urat pana la urmatoarea intalnire cu patinatori.😀
          Prima oara a fost la Kings on ice in Bucuresti, in 2010… A doua oara acum. Sper sa nu mai treaca pana la urmatoarea alti 3 ani!! :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

