Plain nails are sad. Add colors to your life [3]

Manichiura french este prima in topul preferintelor mele in materie de modele pentru unghii. Inspira simplitate, delicatete si nu da gres nicicand.

Imi place si stilul clasic, insa cel mai adesea prefer french-urile mai indraznete, mai colorate. Si cum multe oje in culori de primavara-vara si-au facut loc in cosuletul meu, am trecut la experimentat:

Un model cu glitter albastru si niste dungi trasnite, ce demonstreaza inca o data ca nu ma pricep prea bine la trasat 😆

DSCN3747

Un french floral:

DSCN3456

Si un french imbulinat:

DSCN3603DSCN3608DSCN3609Acum sa nu credeti ca am tradat albinele pentru gargarite! N-am eu asemenea ganduri de Brutus. In realitate, albina este sub acoperire! 😆

DSCN3606

18 gânduri despre „Plain nails are sad. Add colors to your life [3]

    • Multumesc… este destula bataie de cap si la mine pentru a-mi iesi arcul cat mai ok :)) Asa ca, de cele mai multe ori, ma apuc de french doar daca simt ca am suficienta rabdare in momentul ala :))

  1. Abia asteptam sa mai vad si ce modele de unghiute ai mai realizat trtr 😀 , imi plac foarte mult toate si vreau si eu sa-mi creasca o data unghiile astea ale mele sa pot sa fac si eu un french mumos

    • Noroc ca aveam modelele astea pozate mai dinainte, din perioada in care unghiile mele erau mai mari si mai sanatoase. In prezent, sunt suferinde ca si alea tale :)) Trebuie sa le tratez ca sa mai am ce pune in rubrica asta :))

  2. Super fain si parca am fost gand la gand cu bucurie. EU am inceput sa adaug culoare in viata mea de acum cativa ani si de atunci ma mandresc mereu cu hainele colorate, peretii colorati si in unghiile colorate. Colectia de oje a ajuns la usor peste 50 :)) si toata lumea spune ca sunt dilie. Dar nu sunt, mi se pare tare frumos sa te joci cu culorile . In liceu nu ratam ocazia sa etalez cate un nou model de fiecare data cand puteam 😀

    • Felicitari pentru nebunia de culori atat de timpurie.
      Eu prin liceu eram putin mai gri :)) Nu stiu ce aveam pe atunci, numai culori inchise aveam in minte, desi nu ma avantajau mai deloc. Acum incerc sa le elimin cat mai mult pe acestea si sa ma bucur de restul cum se cuvine. Daca nu acum, cand? Ca nu ma inchipui batranica impletind, cu unghiile roz si haine in nuante aprinse ca focul :))
      Colectia mea de oje e cam de aceeasi dimensiune, iar prietenul meu se mira tot timpul ca tot ii spun ca imi trebuie unele culori, anume oje, anume nuante: „Ai asa de multe si tot nu ai de toate?” :)) Nu suntem dilii, suntem doar… pasionate de culoare! 🙂

  3. intotdeauna am apreciat unghiile ingrijite…
    si daca french-ul este simplu… pentru mine… cu atat mai bine… si asta nu ca celelalte nua r fi frumoase ori de calitate… ci… pentru ca-i vorba doar de preferinte…

    • Frenchul simplu a fost dintotdeauna apreciat… si observ ca e in topul preferintelor barbatilor, nu esti primul care imi spune ca are o „slabiciune” pentru acest model 🙂

      • Ce mult ma bucur ca barbatii il apreciaza. Ca eu numai french port. 😛
        Doar femeile s-au saturat de el(pe unghiile mele) si m-au intrebat cand am de gand sa-l schimb. :))
        Asta vara insa am adus putina culoare pe unghiile mele. Putin mai multa si mai intensa pentru ca am trecut pe visiniu.

        Chiar inainte de a-ti scrie tie imi terminasem de facut manichiura. Toata lumea ma intreaba daca am unghii cu gel. :))

        • Si mie mi s-a intamplat sa creada lumea ca le am facute cu gel… cand de fapt imi bateam eu capul cu ale mele clasice sticlute si pensule :))
          Nu m-as multumi insa cu acelasi model tot timpul. In privinta asta, ma plictisesc destul de repede de o culoare, de o manichiura. Chiar daca nu iese tot timpul asa cum imi doresc sau nu am timp mereu pentru a le face vreun model mai complex, macar pun culoare simpla si o schimb la cateva zile 🙂 Tocmai de aceea am si cateva zeci de oje, dar niciuna consumata nici macar pe jumatate!

  4. Faci niste poze atat de frumoase:x Si unghiutele sunt supeeer! Si au crescuuut:D Eu acum am pozat super cadoul de la tineeeeee!!!!:x Multumeeeesc! Le ador pe toaaate!!!

    • Cu mare placere! Bucuria mea ca te-am surprins a fost la fel de mare ca a ta ca le-ai primit 🙂 :*
      Si pozele tale facute cadouaselor sunt foarte faine, chiar ti-am scris ca parca toate par mai frumoase la tine :))

      Modelele aratate in acest articol sunt facute mai inainte, din pacate acum unghiile inca sunt mai scurte decat sunt in pozele de mai sus, dar se prezinta totusi rezonabil :)) Le scot curand in lume :)))

  5. Eu din păcate nu am talentul necesar pentru a-mi face asemenea modele, dar am noroc cu prietene pricepute :). Frumoase modele :).

    • Uneori e chiar mai bine asa, nu iti mai bati capul deloc si nu te enervezi cand nu iti ies modelele, nu trebuie sa o iei tu de la capat de cateva ori 😀 Sa ne traiasca prietenii! ;))

      Multumesc :*

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

