I may not be perfect, but my dog loves me

Papuci smotociti. Zeci de role (pentru scame) consumate. Dresuri puse de nenumarate ori in pericol. Aproape toate sosetele agatate. Plecari pe fuga, pe furis, cu pacaleli… si cu scanceli. Intoarceri acasa… cu zgomot de labute energice la usa in timp ce descui usa si zbenguieli nesfarsite de bucurie!

Asa ne sunt toate zilele de vreo doua luni, de cand a venit in viata noastra o nazbatie pistruiata… Fifi!

IMG_0173Anul acesta, cu ceva timp in urma, va scriam despre o alta catelusa… Boni a mea, care a murit dupa ce mi-a bucurat mai mult de jumatate de viata. 14 ani. Nu stiam cand imi voi lua alt caine, nu speram ca ma voi atasa atat de repede de un alt sufletel… Dar adevarul este ca iubesc prea mult animalele, nu pot sa nu am nici o necuvantatoare langa mine care sa ma faca sa zambesc cand toate celelalte esueaza.

Fifi a  fost o strengara din prima zi. N-a avut pic de stinghereala in preajma noastra, ne-a acceptat de parca ne stia dintotdeauna, iar noi am primit-o cu tot sufletul de cum i-am vazut ochisorii astia nevinovati.

Ziceti si voi… ati putea spune nu minunii asteia?😆

IMG_0272Sa facem si prezentarile:

Cel mai loial prieten al ei: Iepurasul (asta mic de ne arata…dosul). De doua luni il smotoceste zilnic. Inca rezista.

20130912_161812Cel mai iubit prieten: Ursul. Pana si capul ursului e mai mare decat Fifi toata. Doarme pe el din prima noapte si il cauta oriunde. (Si noi oameni gospodari… sa ii luam patut…Cel rosu de mai jos. Mai mult l-a ros din toate partile decat sa doarma in el).

20130913_105156

07 09 2013 (9)

Mingile sunt o mare slabiciune pentru ea. De ping pong, tenis, fotbal. Tot ce prinde. Le alearga toata gradina. Asta pana cand gaseste iepurasul… cel din prima poza… si atunci se joaca si cu mingea, si cu iepurasul. Cu cel din urma in gura, cu mingile de-a dura. E si multitasking, pai nu?

20130920_174209IMG_02681IMG_02821Sper sa ma abtin si sa nu va zapacesc prea des cu nenumarate poze cu pistruiata noastra. Laptopul e deja imbuibat cu zeci de filmulete si poze cu ea facand fel si fel de nazdravenii😆

24 thoughts on “I may not be perfect, but my dog loves me

    • Si noua ne e draga foc, dar si ea e innebunita dupa noi!🙂
      Din fericire, incaltarile bune sunt la adapost, a smotocit doar papuci de casa si pe astia i-am permis noi… nici nu aveam incotro oricum :)) De cate ori ma urc pe un scaun, sa asez ceva pe vreun raft la inaltime sau stiu eu, imi las papucii alaturi. De cate ori cobor, gasesc numai un papuc :)) Ea din urma, din secunda 2, l-a si furat si l-a furisat sub masa, la tras de motoci.
      Acum o lasam sa stea mai mult si prin gradina, caci ii place prin iarba de mama focului. Cu timpul, o sa stea mai mult afara… si nu o sa mai aiba cum sa strice prin casa prea mult, iar prin curte inca nu a facut stricaciuni🙂 Este ea o obraznicatura, dar si o scumpa!

    • Multumim mult!
      E o minune vie😆 Zilnic face trasnai si te scoate si din cea mai proasta dispozitie.
      Sper sa o avem cat mai mult timp alaturi de noi🙂

  1. Sa-ti traiasca trtr si la cat mai multe poze si filmulete cu nazdravana asta mica😉 .Stiu cum e iti fac ziua mai buna in orice moment ♥

    • Multumesc! Chiar este un prieten extrem de iubitor si loial🙂 Meritam cu totii un astfel de prieten.
      O zi buna iti uram si noi… in timp ce eu iti scriu, sta si ea ochi si urechi aici, in bratele mele, mai mai sa atinga si ea o tasta😀

      • Tu cu Fifi, eu cu Emilia – fiica`mea! Cam la fel: ce-ar mai tasta si ea putin, mama-mama! Sper ca atunci cand ne vom muta la casa sa ne luam si noi „arca lui Noe”: caine, pisica, iepure samd :))

        • Vrea sa devina cea mai tanara bloggererita de pe net!!😀
          Sa dea Domnul sa va indepliniti dorintele. Animalele sunt o comoara la curtea omului. Eu asa am crescut, cu tot felul de rase pe langa mine si mi-a placut nespus, asa as vrea sa creasca si copiii mei🙂

  2. Pingback: Provocarea Slow living | Inside These Lines

  3. Pingback: Miercurea fara cuvinte (4): Putem trai fara un caine, dar nu merita efortul | Inside These Lines

  4. Pingback: Miercurea fara cuvinte (4): Putem trai fara un caine, dar nu merita efortul | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

