Handmade loryloocesc [4]

Mai sa fie! A trecut deja aproape jumatate de toamna… A trecut vara, primavara… si eu n-am mai postat nazdraveniile mele handmade tooocmai din iarna!

Situatia trebuie remediata! Iata o parte din „productia” din ultimele luni:

Brosa cu fluturas… dintr-un crac de pantalonas!😀

04 04 2013  (5)Pentru aceasta, am si dovada creatiei:

proces funditaUrmeaza o serie de bratari primavaratice. (V-am avertizat ca sunt in urma!)

Cea cu alb-rosu e cu tenta de martisor, nu de Dinamo… doar asa, ca sa stiti😆

DSCN1467DSCN1475 DSCN1483 DSCN1518 DSCN1527 DSCN1532 DSCN1540Un set, in culorile unei rochite foarte dragi mie🙂

DSCN1509DSCN1481Primul inel:

DSCN1488Si desigur…cercei! Accesoriile mele preferate.

cercei candelabru DSCN1545 DSCN1546 DSCN1553Plus un accesoriu pentru par, elastic cu fundita, si o albina pe bici, asa de final🙂

DSCN3986V-am pupat!

Handmade loryloocesc [1]

Handmade loryloocesc [2]

Handmade loryloocesc [3]

18 thoughts on “Handmade loryloocesc [4]

  1. Chiar ma gandeam cand ai sa mai postezi ceva sau sa te apuci de facut cate ceva specific loryloocesc😀 . Sunt superbe, vreau si eu cercei handmade loryloocesc😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

