The amazing everyday [7]

Despre caini se spune ca sunt cei mai buni prieteni al omului. Sa ii vezi zburdand veseli prin gradina oricarei case nu e nici o mirare.

Nu poti spune acelasi lucru despre un iepure!

Intr-o plimbare printr-un orasel italian, mi-a fost dat sa vad o splendoare de iepure, alb ca zapada, durduliu precum Garfied, bronzandu-se lenes in fata casei. Companie ii tinea o pisica neagra ca abanosul de la coada pana la mustati.

Dupa postura afisata, pesemne iepurele era imparatul curtii!😀

funny white bunny

6 thoughts on “The amazing everyday [7]

    • Eu am avut demult… si albi imaculati si colorati… Oricat de multi aveam, la toti le puneam nume si ii si deosebeam! :)) Unul dupa cum tinea o ureche, altul dupa cat era de lenes etc :))

  1. Eu am avut doi iepuri negrii liberi prin curte mai bine de un an, apoi i-am daruit la cineva ca a trebuit sa merg la spital si nu avea cine sa-i ingrijeasca, de atunci nu mi-a mai trebuit alte vietuitoare in curte, ca am suferit dupa ei foarte tare… mai ales ca dobitocul care i-a primit gratis dupa 2 zile i-a sacrificat pentru friptura :((

    • Oh, pacat😦
      Si eu m-am atasat intotdeauna foarte mult de animalele mele. Oricat sufeream dupa ce nu le mai aveam, tot nu ma invatam minte si intotdeauna mi le doream la fel de mult. Imi place sa fiu inconjurata de multe necuvantatoare, imi dau mereu o stare de bine🙂 Daca ar fi numai dupa mine, mi-as lua si acum si pisici, si inca vreo 2 catei, papagal, veverita etc :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

