Filme vazute in 2013 – partea 2

Se apropie sfarsitul anului, asa ca trebuie sa ma achit de o datorie – a doua jumatate a pomelnicului cu filmele vazute in 2013. 

Prima parte a listei am publicat-o in iulie. Eh, si daca atunci ma plangeam ca au fost putine, acum am avut timp/dispozitie si mai rar pentru ele… Raman insa, chiar si asa, una dintre modalitatile mele favorite de relaxare.

  • Argo (2012) – Mi-a placut. Mult. Interpretari grozave, scenariu captivant, poveste interesanta. Le-a bifat lejer pe toate.
  • The dark knight rises (2012) – Nu stiu de ce am asteptat atat de mult sa vad filmul asta, la cat imi placuse The dark knight! Nu a dezamagit nici o secunda.
  • Amour (2012) – Nu mai vazusem de multa vreme un film francez bun.
  • Le fabuleux destin d’Amélie Poulain (2001) – Revazut. Pentru ca mi se facuse dor!!!
  • Midnight in Paris (2011) – Un scriitor melancolic ce se intoarce in timp, la fiecare miez de noapte, pentru a intalni  personalitati celebre ai anilor 20, precum Hemingway, Salvador Dali, F. Scott Fitzgerald. Nu stiu cat de bine va suna, dar va asigur ca povestea este una interesanta si la fel de placuta ca o vacanta pariziana.
  • Underworld awakening (2012) – La insistentele lui Pingu. A avut noroc ca mi-e draga Kate Beckinsale :)). Oricum, a fost mai interesant decat credeam. Merge si urmatorul.
  • The impossible (2012) – O vacanta de vis distrusa complet de un tsunami. Un film la care se plange mult! „Nothing is more powerful than the human spirit.”
  • A separation (2011) – Intens si diferit. Bun.
  • He’s just not that into you (2009) – Un chick flick reusit as zice.
  • Salmon fishing in Yemen (2011) – Nu prea stiam la ce sa ma astept de la filmul asta, dar l-am ales bine. Este incantator, linistit si aparte. Fara efecte vizuale extraordinare, fara artificii inutile si fara vulgaritate. Nota: NU e musai sa va placa pescuitul pentru a urmari acest film! :))
  • Birds of America (2008) – Urmarit in principiu pentru Matthew Perry (Chandler in Friends) si Lauren Graham (Lorelai in Gilmore Girls). De-as mai alege o data, as urmari altul in locul lui… sau macar l-as urmari in timp ce imi vad de o bucatareala dulce, o negresa spre exemplu, ca tot e zilele astea vedeta.
  • The internship (2013) – Auzisem demult pe la stiri cum ca Google este cel mai bun loc de munca. Perfect, ideal si alte asemenea cuvinte de lauda. Trebuia sa se faca un film si despre asta, nu? Asa ca au ales doi comedianti vestiti, Owen Wilson si Vince Vaughn, i-au facut agenti de vanzari, i-au concediat si uite asa au avut liber la o stagiatura trasnita la Google. Un film nici prea-prea, nici foarte-foarte, bun intr-o seara lenesa.
  • Man of steel (2013) – Cand vad ca incep astia sa scoata noi Supermani si Spidermani, incep sa ma simt batrana. Zau asa. Mai trece un an, o vara, o furtuna, ma trezesc curand ca vor scoate si noi Harry Potter si hobiti. Mda, trecand peste asta, Man of steel n-as spune ca e Supermanul meu favorit, dar merge… inceputul totusi mi s-a parut usor exagerat si aparitia concreta a supereroului intarziata. Sa nu mai spun de toate distrugerile facute de eroul lumii... La al doilea ar trebui sa lucreze mai mult.
  • Leap year (2010) – O comedie romantica la care chiar am ras! Si deja vazuta de doua ori.
  • The Great Gatsby (2013) – Probabil cel mai bun film vazut in aceasta jumatate de an si cu siguranta memorabil. Mi-a placut tot!
  • We’re the Millers (2013) –  In timp ce multi barbati fug de momentul maret al formarii unei familii, David Clark alege sa isi „intemeieze” o familie cu o prostituata si doi adolescenti ca si cazuti din cer. Ce nu face un traficant de droguri pentru a-si regla conturile cu seful sau? :)). O comedie cam de nota 8.
  • Prisoners (2013) – Doua fetite rapite, doua familii disperate si un tata care ar face orice pentru a-si recapata copilul. Un film cu mult suspans si rasturnari de situatie, recomandabil tuturor.
  • To Rome with love (2012) – Mai mult decat simpatic.
  • Parental Guidance (2012) – Un razboi intre generatii creeaza intotdeauna situatii amuzante.
  • The big wedding (2013) – Unul dintre cele mai slabe filme vazute in 2013. Ce cauta De Niro in el??
  • Love likes coincidences (2011) – Revazut intr-o seara cu o pasa proasta… iti da un sentiment frumos inainte de a pune capul pe perna. Detalii despe film aici.
  • The Hunger Games, Catching fire (2013) – Pentru seria asta, am o asa slabiciune incat de atata curiozitate am petrecut jumatate de noapte la cinema :)) De ce? Pentru ca ajunsesem tarziu, chiar cand incepea filmul de ora 10 si urmatorul era programat usor dupa miezul noptii. Singurul lucru de care mi-a parut rau a fost ca s-a terminat si ca vom astepta mult pana la urmatorul… ca am ajuns la 3 noaptea acasa dupa o seara la cinema, mai putin relevant :)).
  • Il peggior Natale della mia vita (2012)Cel mai rau Craciun din viata mea. O comedioara italiana simpatica. Un film ideal pentru duminici in familie, in asteptarea sarbatorilor de iarna.
  • Killing them soflty (2012) – Fara vreun impact maret, nu este totusi un film prost… dar ma asteptam la ceva mai mult.
  • Pretty woman (1990) – Revazut. A fost o binevenita relaxare in fata televizorului, dupa o zi extrem de obositoare si parca interminabila.
  • Thor, The dark world (2013) – Am intrat in sala de cinema, fara prea multa tragere de inima, convinsa fiind ca va fi un film pe placul baietilor. Unde mai pui ca nu stiam nimic nici despre prima parte in afara de faptul ca exista? Mi-a parut destul de ciudatel la inceput, dar m-a captat mai tarziu si in final s-a dovedit a fi chiar ok.
  • Frozen (2013) – Am asteptat cu mare interes aceasta animatie, caci trailerul imi placuse fantastic. L-am vazut de vreo trei ori si tot de atatea ori am si ras puternic la el. Rad si acum cand mi-l amintesc si planuiesc sa vi-l arat si voua. Filmul nu a fost pe atat de amuzant pe cat m-am asteptat totusi, dar e placut si merita un loc in top 10 animatii preferate (pentru o Loryloo nu foarte cunoscatoare si extra-amatoare de filme animate).

In final, lista filmelor urmarite in 2013 nu este nici pe departe pe atat de lunga pe cat as fi dorit si intentionat la inceputul anului… insa raman cu speranta ca, in anul ce vine, voi bifa mai multe de pe lista preferintelor… care e de cel putin trei ori mai mare decat cea din 2013: Dangerous beauty, Thank you for smoking, Despicable me 2, Wag the dog, Royal affair, Gravity, Blue Jasmine, You Will Meet a Tall Dark Stranger, Hugo, The Hobbit 2, Saving Mr Banks, 12 angry men, A single man, Volver, The shining, The piano, The concert, Scent of a woman, Inside Llewyn Davis, Secret window, Precious, Limitless, Invictus, Before sunrise, Before sunset, Before midnight, Rush, Downfall, Up, Now you see me, 12 Years a Slave, American Hustle, Her, The Wolf of Wall Street, Philomena etc.

3 thoughts on “Filme vazute in 2013 – partea 2

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

