De Craciun toate drumurile duc acasa

Chiar si daca sunt lungi de 2000 km…

Pentru ca dupa multe luni departe de casa, s-a aprins un dor mai arzator si mai puternic decat toate sutele de luminite de tot felul, din toti brazii impodobiti la tot pasul, in toate curtile, magazinele, balcoanele si casele.

Dupa o perioada mai mult decat aglomerata, mi-am pus bagajele in portbagaj, mi-am pus speranta in suflet sa ajungem cu bine si uite asa, in ajun, cel mai frumos cadou pe care mi-l va aduce Mosul va fi o familie fericita in jurul bradului.

Voi lipsi in aceasta perioada de pe blog (plec fara laptop, premiera!), asa ca va urez de pe acum Sarbatori minunate alaturi de toti cei dragi, sa aveti pace in inima si sa aduceti printre cei din jur numai armonie. Iar cand Craciunul se va fi sfarsit, sa il cuprindeti in suflet si sa ii pastrati spiritul magic intregul an. Un an nou de neuitat tuturor!

Cu drag,

15 gânduri despre „De Craciun toate drumurile duc acasa

  1. sa fie vacanta ta minunata… iar anul pe care deja l-am inceput sa-ti daruiasca doar zambet si fercire in suflet… in priviri…
    sa sofezi atent… si sa ajungi bine la destinatii… unde sa imparti doar pace si voie buna

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

