Un nou roman – 2014

Nu suna nici pe departe asa pompos precum 2012 sau mai stiu ce alta asemenea cifra mediatizata pentru vreun motiv trasnit. E un simplu 2014. L-au desemnat anul international al micilor fermieri, al cristalografiei si cine stie ce va mai aduce. La finalul sau, sper sa il pot desemna si eu drept anul cu cele mai frumoase schimbari din viata mea, de pana acum (apoi la fel cu 2015, 16, dar despre ele, la randul lor).

In romanul asta, supereroina sunt, desigur, eu. Drept urmare, sper ca pe parcurs sa invat numeroase lectii de viata valoroase, sa lupt cu raul si sa ies invingatoare… ca o eroina veritabila. Nu am pretentii de Catwoman sau Katnis de acum, sa ne intelegem si sa ne pastram firea, dar nu ar fi deloc nepotrivit sa capat niste puteri supranaturale. Pe lista dorintelor ar fi uitarea… selectiva, voita, activa. Dar asta e cu dus si intors, asa ca mai bine sa dobandesc mai multa putere de a trece peste partile urate ale unor zile si, mai ales, ale unor suflete. As cere nepasare, pentru n situatii, dar iarasi poate deveni cam dificil si atunci as spune multumesc si daca as capata cativa stropi in plus de optimism si o ploaie de incredere in mine. Plus un potop de rabdare. 20 si ceva de ani de antrenament si inca mai am nespus de lucru la capitolele astea.

Povestea de dragoste, nelipsita din orice roman, deja mi-o traiesc, asa ca in aceasta privinta imi doresc sa bifez in continuare, pe parcurs, doar aventuri frumoase si amintiri pretioase.

Cat despre restul, credinta, evolutie, familie unita, curiozitati infinite, calatorii reusite si nenumarate, locuri noi interesante, carti captivante, vise implinite, o editie a Jocurilor Olimpice de iarna de viiis (nu pot trece peste capitolul patinaj, evident), activitate multa pe blog, suflete calde, retete noi, reusite, multe, cat mai multe, preparate delicioase, vacante in tara… si in alte tari…. hmm, cer prea multe? Eu imi scriu povestea, mi-e permis! :))

Un nou an de neuitat va doresc dragilor si nu uitati, e valabil pentru toti:

“You are the Hero of your own Story.”

~ Joseph Campbell ~

8 gânduri despre „Un nou roman – 2014

  1. Of albinuta mea iti doresc ca anul asta sa iti indeplineasca marea ta dorinta si ca persoanele ce le intalnesti sa iti fie bune calauze in drumul tau, al vostru! :*

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

