Loryloo la ski

Stiti vorba aia: „baba si mitraliera…”? Ei bine, cam la fel era si cu Loryloo si ski-ul pana weekendul trecut!

Pe scurt: nu stiam nimic despre ski! Dar iata-ne ajunsi la munte, printre Dolomiti, intr-o zona in care lumea nu prea stie de sanie😆 Pana si cel mai mic copil probeaza cu tupeu skiurile, iar saniile sunt mai mult de decor in fata magazinelor sau nu stiu, ca pe partii nu zareai una! :))

Bun, hai sa ne luam si noi skiuri! Ce mama masii poate sa se intample? Am gasit pista de incepatori, suna a distractie, ce naiba ma intreaba tipul de la inchirieri ce greutate am, cum s-or inchide Doamne ciubotele astea, nu conteaza, hai sa ne avantam!

Ajunsa in varful partiei, nu apuc sa termin de spus un Holly shit ca m-am si dus la vale. Decat sa ma infing cu fesul pe undeva, mai bine zic sa ma trantesc singura jos😆 (iar asta imi aminteste de bancul cu gaina care se impiedica, precis il stiti). Ma ridic greoi, ma simt mai impleticita decat o rata cu papuci, dar o iau de la capat. Doi metri mai tarziu, fac din nou cunostinta cu zapada mai de aproape. Tranta dupa tranta, ras dupa ras, pierd un bat, se desprinde un clapar, cade fesul, sus si iar la vale.

20140202_132335

Daca ma mai duc si a doua oara? Evident, doar un nebun ar refuza o asa portie de ras.

Pingu a prins mult mai repede miscarile, printre hohotele de ras si pauzele pentru a ma aduna pe mine de pe partie😆 Asa ca data viitoare sper sa stau si eu mai mult in picioare, dupa ce o sa imi dezvaluie si mie vreo doua secrete despre pozitia fundamentala😆

PS: Prima oara la ski a coincis cu prima vizita facuta pana acum Alpilor italieni. Peisaje splendide, zapada ca in povesti si ganduri de revenire!

20140202_105011

10 thoughts on “Loryloo la ski

    • Ah, si eu am asteptat mult pana sa vad strop de zapada! In zona mea ploua de zor de vreo doua saptamani, asa ca minivacanta a fost mana cereasca! :))
      Poate pana se termina iarna, ajungi si tu prin zone mai…albe🙂
      Te pup!

  1. Ce frumos. Ma bucur mult sa vad ca profiti la maxim de frumusetea locurilor. Dolomitii sunt unici si e o sansa sa fii atat de aproape de acele locuri minunate.

    Acum doi ani am facut acelasi lucru. E superb. A doua oara am luat o ora cu un instructor pentru ca nu simteam ca avansam. Si a ajutat. Evident, o ora e putin, dar e mai bine decat nimic.
    Ulterior am participat si la concursul organizat de grupul cu care mergeam. Si am iesit ultima la toate categoriile posibile, dar nu am fost eliminata, pentru ca nu am cazut. A fost asa de distractiv sa imi primesc medalia de ultimul loc… in fata celor cateva sute de colegi. :))

    • Multumesc frumos pentru impartasirea experientei tale! Felicitari pentru curaj si pentru medalie… e un pas inainte, o etapa la care sper sa ajung si eu🙂. Si nici nu ma vedeam incercand asta, in urma cu vreun an. Sunt decizii de moment, care duc apoi la amintiri de neuitat.
      Zona este de vis, sper sa am ocazia sa mai explorez Dolomitii cat mai curand. Merita!
      Te imbratisez!

  2. Vaaaaai albinuta iti multumesc ca mi-ai facut ziua mai frumoasa, m-am amuzat copios in timp ce iti citeam hopurile :)))))
    Imi pare enorm de rau ca nu am fost langa tine dar nu cred ca ne-am mai fi ridicat pana la sfarsit din cauza rasului….te pup dulce dulce dulce!!!

    • Hehe, ma bucur!! :))
      Si eu regret ca nu ai fost aici, imi imaginez ce ar fi iesit :)) Dar lasa, nu evoluez eu prea mult foarte curand, vom ajunge si impreuna si sigur vom mai avea parte de cazaturi si rasete :)) O sa iti placa! Te pupacesc trantor!

  3. Ce fata curajoasa! Eu m-am convins ca nu am nicio treaba cu skiurile de muulltt :)). Mai multe poze de la munte nu vedem?:D

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

