Daca as fi o melodie…

Daca as fi o melodie… mi-ar placea sa fiu pe buzele lui Paolo Nutini… Autumn… pentru ca e un anotimp care ma reprezinta, iar melodia trezeste o stare ce m-a insotit de foarte multe ori in zilele ploioase de septembrie. Astazi insa as fi A sky full of stars (Coldplay)… caci „zen” ar fi cuvantul care mi-ar descrie ziua.
Ar fi splendid daca as fi It’s my life, pentru ca as fi fredonata si aplaudata de zeci de mii fani la concerte si pe stadioane.
Cu siguranta as putea fi Le valse d’Amelie pentru ca e melodie atat de… „pe sufletul meu”, incat parca Yann Tiersen, compunand-o, m-ar fi cunoscut mai bine decat ma cunosc eu.
I bruise easily… contopire perfecta. Natasha Bedingfield.
Pentru situatiile mai agitate… pentru nervi… as fi Breath, Breaking Benjamin.
Pentru el… linistitoare precum Dance me to the end of love, The civil wars.
In zilele care incep splendid de dimineata, in care plec in vacanta, in care toate lucrurile imi merg bine… sunt Waka waka (Shakira).
Si… desigur… Inside these lines. Trent Dabbs.

Voi? Ce melodie v-ar placea sau ati putea sa fiti si de ce?

7 thoughts on “Daca as fi o melodie…

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

