Uita o carte undeva

Cartile cele mai frumoase sunt cele care calatoresc. Este doar unul dintre multele motive pentru care campania „Uita o carte undeva„, despre care am aflat si eu de curand, a luat atata amploare in numeroase tari.
Zeci de mii de persoane din Luxembourg, Franta, Maroc, Portugalia, Spania, Albania, Canada, Peru, Irlanda, Moldova, Romania (si multe altele) au impanzit orasele de carti uitate  pe cate o banca intr-un parc, la o cafenea, in gara, la metrou, pe un pod, in cabinele de proba, pentru un strain cu aceeasi pasiune.
Pe cand aflasem doar de vreo doua zile de aceasta campanie si planuiam sa-mi pun si eu o carte in geanta, pentru a o uita undeva intr-una din plimbarile prin oras, am gasit intamplator doua carti uitate de altcineva… fara vreo legatura cu aceasta campanie, in mod cert, fara dedicatie, prafuite si dornice de a fi redeschise si descoperite.
uita o carte undeva (2)
Sunt doua volume dintr-o serie de trei, dedicate calatoriilor in orase micute din Italia – Citta’ da scoprire – Guida ai centri minori (Touring Club Italiano). Starea este aproape perfecta, oraselele sunt prezentate in cele mai mici detalii, asa ca la urmatoarele plimbari sunt sigura ca imi vor fi de folos, chiar daca editia este una destul de veche.
uita o carte undeva (1)
Le voi pastra cu drag, dar voi face alta dintre cartile mele calatoare. Va voi povesti in alt post unde o ratacesc 🙂
Aveti aici un link  pentru campanie. Data limita oficiala a trecut, dar faptele bune nu trebuie sa aiba un final, asa ca va puteti alatura oricand, pentru a promova cultura si pentru a aduce un zambet unui strain.

2 gânduri despre „Uita o carte undeva

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

