Dragostea n-are plural

cum nici „te iubesc” nu e urmat de virgula si dar.

E un dar pe care il oferi fara sa vrei ceva in schimb,
il dai pentru ca fara sa-l ceri, il ai.
Nu poti sa stai cu un „te iubesc”, nespus,
pentru ca pentru „te iubesc”, Soarele nu a murit, El a apus.

‘Te iubesc” trebuie tipat!
Sau… pregatit din timp, spus pe un glas fricos si tremurat.
„Te iubesc” trebuie simtit, dat tot, te iubesc nu poate fi-mpartit.
Nu este numar par, asa ca nu mai incercati, nu poate fi divizat in mod egal!

„Te iubesc” e atunci cand nu ai timp de sute de cuvinte,
cand dragostea e tot ce ai, cand nu mai ai nevoie si de minte.

Dragostea, ca tot veni vorba, din nou, de ea,
este o stare maturata, de-ndragosteala, dintre un el si-o ea.

Dragostea n-are plural,
cum nici „te iubesc” nu e urmat de virgula si dar!

Vladimir Draghia


5 thoughts on “Dragostea n-are plural

    • Desigur, imi place mult🙂 chiar am descoperit prima oara melodia si apoi am citit si versurile lui Vladimir. Stiam despre cartea lui, dar nu citisem inca mai multe fragmente din poezii.

    • Si mie imi era foarte antipatic, apoi l-am vazut in vreo doua runde la tv si era mai serios, parea prietenos si dragalas, dupa care sa aflu si sa citesc si poeziile, i-am vazut si statusurile pe facebook…cred ca e un tip ok, imi formasem o parere gresita despre el la inceput. Cat despre scris, scrie chiar dragut🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

