Fabricat in Romania

made-in-romaniaRevin cu o noua provocare gasite pe meleagurile internetului (la Petala Calatoare): ce produse romanesti imi plac si le folosesc.

Intrucat nu mai locuiesc in tara acum, lista s-ar putea sa fie mai mica decat cea pe care as fi scris-o din vechiul meu dormitor. Reusesc totusi sa mai folosesc unele produse romanesti, de fiecare data cu drag stiind ca-s de acasa, cumparand de la magazinele romanesti care se gasesc pe ici pe colo sau primind pachete de la parinti.

(Majoritatea produselor sunt alimentare, dar din asta nu trebuie sa deduceti ca mananc eu mult, ci ca magazinele romanesti de aici sunt in proportie de 99 % alimentare😀 )

  1. Eugenii Eugenia – simpatia pentru eugenii are radacini inca de prin scoala generala. Din cand in cand mi se mai face dor si mai iau cate una.
  2. Gerovital – sampon si tratament de par. De fapt, pe acesta il foloseste prietenul meu, este multumit de el.
  3. Ciocolata Rom – nu imi placea foarte mult varianta clasica, dar de cand a aparut cel cu lapte, chiar mi-a nimerit bine gusturile, este o combinatie reusita.
  4. Produsele Napolact – aici mai rar, dar acasa imi placeau mult.
  5. Pate Bucegi si Scandia Sibiu cel nou fara conservanti, coloranti, E-uri (anterior nu imi placea gustul, sunt pretentioasa la acest tip de produse). Mananc rar pate, dar si in acele putine situatii cumpar doar aceste doua marci.
  6. Ceaiuri de la Fares Orastie. Sunt printre favoritele mele, atat cele pe care le cumpar doar pentru placerea gustului, cat si cele pe care le cumpar in scopuri medicinale precum „Colon sanatos”.
  7. Ojele de la Farmec, pe care regret ca le-am descoperit destul de tarziu.
  8. Pufuletii Gusto cand si cand.
  9. Crema reparatoare dupa soare Elmiplant – grozava, vi-o recomand!! (Si nu recomand usor produse din aceasta gama de vara, mai ales ca-s o persoana a carei piele e deseori certata cu soarele. Vezi aici si aici. )
  10. Cartile de acasa se pun?🙂 Aproape tot ce citesc imi aduc de acasa, le port 2000 km dus, alti 2000 intors cand le repun in biblioteca mea pentru a-mi lua cu mine altele. Sunt toate publicate de edituri romanesti.

3 thoughts on “Fabricat in Romania

    • Nu prea mananc in general carnati, covrigii de Buzau nu i-am gasit aici, branza imi trimit parintii uneori de la producatori din zona noastra… cat despre gemuri, dulceturi, sunt fana celor facute de mama in casa😀 Or mai fi si alte produse care imi plac, dar nu le consum in mod regulat si le-am uitat🙂

  1. Si eu incurajez aceasta actiune drept dovada chiar si femeile din viata mea ( cele 7 mame vitrege, cele 5 prietene si 1 sotie ) toate au fost fabricate in Romania !

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

