Statistici wordpressiene

capture-20150102-235138

Odata cu ordinea facuta in inboxul mailului, am dat peste raportul anual facut de wordpress… pe care chiar nu stiu cand l-am primit mai exact si despre care nici nu imi aminteam ca trebuie sa il primesc… la cat de activa online am fost iarasi spre final de an, se intelege!

Am avut doar 42 postari in 2014, adunand astfel 804 articole in arhiva de 5 ani. Da, am aniversat 5 ani in decembrie, dar cand serviciul nu te lasa sa traiesti si esti plecat de acasa si cate 14 ore zilnic, vezi notificarile blogului la cate o saptamana, doua dupa si nici atunci pe indelete :)) (E drept ca si eu trebuie sa invat sa imi organizez mai bine timpul, dar asta e deja pe lista in desfasurare pentru 2015. )

Cel mai vizitat articol al anului a fost Top 10 filme preferate de epoca (na, ca poate acum nu mai spune Pingu ca doar eu ma topesc dupa filmele astea!), in timp ce la categoria cel mai comentat articol in 2014 s-a inscris Jurnal de nunta: AMR 1 an. (Uh, si ce fel a trecut timpul, ca deja am intrat in anul cu pricina!! 😀 )

Vizitatorii au provenit pana acum din 82 de tari, cei mai multi fiind din Romania, urmata de SUA si Moldova.

M-a informat dragul de WordPress ca sala de concerte de la Sydney Opera House are o capacitate de maxim 2700 persoane. Daca blogul meu ar fi fost un concert, ar fi fost nevoie de 9 reprezentatii, sold-out, pentru a putea fi urmarit de toti cei care m-au vizitat anul acesta. Si ce frumos ar fi sa stiu ca bucatica asta de online aduce macar unui om bucuria pe care o poate aduce o muzica buna…

Va multumesc tuturor celor care ati mai trecut din cand in cand pragul acestui blog. Poate chiar mai des decat mine. Pentru 2015 nu imi propun articole zilnice si bombardari de comentarii si vizualizari, dar chiar la 42 articole nu mai raman de data asta! :)))

2 gânduri despre „Statistici wordpressiene

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

