Pasiune colorata

Stiu, stiu, daca ati intrat pe blogul meu in ultimele doua-trei saptamani ati gasit nuuumai patinaj… perechi, dans, masculin, feminin si iar de la capat!

Dar ati scapat de acum pana spre toamna, sezonul competitional a luat sfarsit (ok, ar mai fi World Team Trophy, dar e alta poveste acolo) si de acum mai povestim despre patinatori doar de voi fi eu asa norocoasa incat sa se alinieze toate astrele si sa merg la vreun show pe gheata sau se mai intampla ceva miraculos.

Trec la alte capitole de acum si cum am doua perechi noi de cercei, de care sunt tare incantata… voila, idee de aratat colectia atarnatorilor! Si scoate, si aseaza, si cotrobaie…

O parte dintre cerceii pe care ii am mi-au fost cadorisiti si nu-mi sunt prea pe plac (nu dintre cei de la prietenele mele… ele imi stiu gusturile si mi-au facut mereu numai surprize placute❤ ), o alta parte sunt handmade-uiti de mine, unii au fost purtati de o groaza de ori, altii inca asteapta initierea…

cats89781: Cerceii turcoaz – din Grecia, daruiti de o prietena. 2: Cei de carnaval – din Venetia, la prima vizita cu Pingu; Cei cu negru – unii dintre preferatii mei, cu piatra onix. 3: Semiperlati – Avon; 4: Albine cadou de la aceeasi prietena de la punctul 1😀, printre favoriti si ei; Pinguini handmade – cadou de la alta prietena.

cats4353O parte dintre cei facuti de mine, pe cand margelam mai mult.

IMG_23631

  • Cei multi din prima cutie neagra sunt interesanti pentru ca se pot purta in multe variante: toate bulinele se pot purta atat simple, cat si combinate cu cele doua modele din partea stanga – cu forma de soare sau cea cu perluta.
  • Cei din ultima cutie neagra, cu aspect mai vintage, imi aduc aminte cu drag de ziua absolverii si de ziua mea cand am primit cel mai frumos cadou – spectacolul pe gheata OperaPop, la Verona.
  • Din cutia roz, floricelele sunt de la cea mai buna prietena a mea, cred ca inca de pe vremea cand eram si colege de liceu si ne petreceam cam toate zilele impreuna; fluturasii de la prietena cu pinguinii. Restul Avon.
  • Cei swarovski sunt cadou de la Pingu.

catsu6uO alta parte dintre cei facuti de mine.

IMG_2368

Din pacate, iarna trecuta devenise un obicei intr-o vreme sa imi tot pierd cate unul (mi se agatau de esarfe, de codita impletita etc.), asa ca am acum mai multe perechi desperecheate decat as fi crezut… nu stiu cum se face de mereu cand pierd un cercel, trebuie sa faca parte chiar din perechile alea faine! Chiar si asa, parasiti de consoarta, nu m-am indurat sa ii arunc nici pe cei ramasi fideli… poate ii reutilizez la vreo bratara, ori pe post pe pandativ la un lantisor, mai vad eu.

Cei mai noi sunt grozaviile astea doua. Tot handmade, de data asta facuti de o cunostinta, cu pricepere level 1000 fata de mine :)) Nu port prea des cercei voluminosi, dar acestia sunt mai speciali si merita un loc de cinste.

IMG_2359Cercei handmade cu matase shibori

IMG_2373Cercei handmade, tehnica soutache

Majoritatea nu sunt cercei valorosi prin materialele lor, dar sunt speciali pentru faptul ca mi-au fost daruiti cu toata inima de la persoana dragi, ca m-au insotit in unele momente importante din viata mea sau fara nici un motiv special, doar pentru ca mi-s simpatici.

Si desi suportul de cercei nu mai e deloc prietenos cand vine vorba de adaugari, iar cutiile se tot aduna, raman mereu la parerea ca niciodata nu sunt prea multi!😀

#toticerceiisavinalamine :))

IMG_2375

2 thoughts on “Pasiune colorata

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

