Jurnal de nunta: AMR 4 luni… (Are you shitting me?!)

keep-calm-and-embrace-your-inner-bridezilla-14 luni… si-un pic, daca ar fi sa fim corecti, conform calendarului (pe care tocmai l-am verificat a doua oara, sa vad daca nu ratez vreo luna… adica, pe bune, chiar am numarat corect 4? doar 4?)… da’ nu mai am rabdare pana se fac exact 4 luni, ca sa va mai spun vreo doua snoave😀

In primul rand, Pingu si-a luat de o grija, ba de mai multe chiar… costum, camasi, pantofi, all done! Ii mai trebuie papion, curea si-i gata de insuratoare si maine :)) Acum partea interesanta nu e asta (nu e asta pentru ca eu inca n-am rochita, evident), ci faptul ca eu tastez acum de la cativa metri de costumul ghidusit in sifonier si nu stiu cum arata! Pentru ca s-a gandit el Pingu bine… „Cum dom’le vine asta? Eu nu trebuie sa iti stiu rochia, dar tu sa alegi cu mine costumul? Pai cum se poate una ca asta? Sa fie surpriza si pentru tine!” Si dupa o zi de probe in care am mers impreuna, a venit o alta zi  de probe in care Loryloo lua agale un intreg centru comercial de trei etaje la rost, in timp ce Pingu se imbraca de zor in ginerica prin cine stie ce parte a orasului… zi in care si-a si gasit ALESUL (costumul, don’t get me wrong). Intre timp, alesul a ramas la modificat, Pingu a mai fost o tura la probe si, in final, l-a adus acasa, ascuns bine intr-o husa. Acum, e drept ca m-a framantat un pic sa trag sau nu fermoarul la husa aia verde (desigur, am toate sperantele sa nu fie si costumul verde!!!), dar i-am promis ca ii voi respecta decizia de a-mi face o surpriza peste 4 luni… si-un pic🙂

Nu s-au rezolvat lucrurile la fel de repede si pentru mine… total pe nepregatite, luata ca din zbor, am avut parte si eu de cateva probe, intr-una dintre zile. Mother-in-law’s arrangements… (rolling eyes). Si peste ce am putut da, Doamne… peste una bucata doamna extrem de insistenta cu doar cateva bucati de rochii la activ… cu numai cate o marime la fiecare rochie. Pesemne toate imi erau buuune… dar toate trebuiau modificate. Ii explic ca nu vreau stil printesa, nu vreau sirena, nu vreau ivoire, nu vreau cerc, nu vreau fara bretele, nu vreau lucitoare. Cum au fost toate cele probate? Lucitoare, fara bretele, cu cerc, stil printesa. Vreo doua crem. Plus mari, plus lungi. Ii explic ca nici nu eram pregatita de fapt de probe, am venit pentru niste intrebari si explicatii si nici macar nu erau despre rochia de mireasa, pe atunci eram inca la alt stagiu :)) Oh, dar nu conteaza ca am sutienul negru, ca am cizme albastre, toata socoteala e sa intri in rochie, pana si voalul mi l-am vazut pus in cap! O splendoare :))

Ma rog, a trecut si asta. Daca inca nu ma pot lauda cu rochia de mireasa, pot insa sa va spun ca ne-am luat pernuta pentru verighete… e facuta handmade, de o prietena de-a noastra… dragalasa foc. Nu va arat poze, dar va spun cateva cuvinte cheie: croset, trandafiri, organza, lebede😀

Ma uit iar la titlu si vad 4 luni. Imi dau seama ca am mai multe lucruri de rau de zis decat de bine :)) Pentru ca acum vine partea aia cu nu am rezolvat, nu stim inca sigur, nu am luat… invitatii, marturii, decoruri.

Si apoi mai e partea cu visatul tot mai des, in 5/7 nopti (in celelalte 2 ramase nu imi amintesc ce am visat), cum se intampla cate o „grozavie”… a venit ziua nuntii si nu am reusit sa cumparam toate cele necesare, nu ne-am trezit la timp, nu suntem aranjati-epilati-pensati-dichisiti, nu se aprind artificiile tortului, am o coafura de parca s-a asezat vreo barza in capul meu, fotograful nu se dovedeste a fi ceea ce a zis ca e, lipseste cineva important…

Dar si partea cu visatul cu ochii deschisi dimineata la grozaviile celelalte…alea bune si frumoase…❤

bride-groom-kissing-photographs-by-anjuli

20 thoughts on “Jurnal de nunta: AMR 4 luni… (Are you shitting me?!)

    • Asa e si sora mea…in prima secunda in care s-ar fi vazut singura in camera, ar fi fost toata bagata in sifonier in inspectie :))) Asa cauta mereu cadourile…de mos craciun, de aniversari etc. Eu sunt mai linistita… desi foarte curioasa, imi dau seama ca va fi si bucuria mea mai mare cand ii va reusi surpriza… plus bucuria lui ca i-am respectat dorinta de a ma surprinde abia atunci. Nu stiu daca si el s-ar abtine de la cautari, dar nu cred ca o sa risc… duc rochia de acasa daca e nevoie :)))

      • si daca a ales costum gri… iar tu iti doreai sa aiba costum alb?
        si reciproca este adevarata… daca tu ai ales rochie fara trena… si el isi dorea, cu???
        nunta este ceva in comun… care sa se mentina mereu in comun… si cred eu… este bine sa fie fara surprize… pregatita in cele mai mici detalii absolut impreuna… este startul de impreuna…
        oricum… nu se fac nuntile dupa opinia mea…
        din toata inima iti doresc surprise doar frumoase.. minunate…

        • Multumesc din suflet, asa imi doresc si eu🙂 Noi ne-am sfatuit, ne-am aratat zeci de modele si stim in mare dorintele si preferintele fiecaruia… Stie ce linie si din ce materiale vreau rochia, stiu in ce culori voia costumul etc… si gusturile coincideau. … ramane secret doar modelul propriu-zis gasit in magazin si ales in cele din urma. Restul se aleg desigur impreuna, in asa fel incat sa ne reprezinte pe amandoi, sa se vada ca fiecare a participat la organizare cu tot sufletul🙂 Oricum trebuie sa fie bine, ca nu hainele conteaza in final… Astea sunt detalii care conteaza acum, la un an dupa nunta cine isi mai aminteste de ele?😀 Hainele raman in sifoniere, pozele in album, dar intre noi ramane apoi buna intelegere, dragostea…

    • Ma conformez… mai ales ca imi plac surprizele si sunt sigura ca merita asteptarea🙂 Iar de o fi cine stie ce minune ascunsa acolo, avem noi de discutat dupa nunta :)))))

  1. :)) dragta postare! si eu sunt de parere ca trebie sa-ti stapânesti curiozitatea si sa lasi costumul ascuns în husa😉 În rest, nu mai zic nimic, ca nu e nimic de zis – emotiile sunt normale, visele sunt potrivit cu starea firească, nerabdarea este obisnuita în astfel de situatii. Sunt insa sigura ca totul va iesi mai bine decât va închipuiti!

    • Doamne ajuta! Sper sa se elimine tot stresul cu o seara inainte de nunta si in ziua cu pricina sa fie doar prilej de bucurie cat cuprinde! Multumesc pentru incurajare🙂 Va doresc un sfarsit de saptamana grozav :*

  2. Ca nu iti arata costumul mi se pare o idee chiar foarte tare:)) adica are dreptate, barbatii nu vad rochiile, dar femeile vad costumele, nu prea este corect daca stam sa ne gandim bine, nu? :))
    Dar oricum, trecand peste acest detaliu genial si peste faptul ca ai o vointa de fier daca o sa rezisti 4 luni fara sa tragi cu ochiul:)) 4 luni o sa treaca foarte repede mai ales cand ai capul plin de pregatiri si de treburi. Mult succes:)

    • Daa… deja mi se pare ca a zburat timpul de la Craciun pana la Paste in cateva clipe, lunile astea precis vor trece la fel… Multumesc frumos :*

  3. Uau❤ Felicitari pentru viitoarea casatorie! Dupa ce am citit articolul tau au inceput sa ma ia emotiile :)) Defapt de fiecare data cand aud de casatorii ma iau emotiile gandindu-ma la ziua cu pricina :)) Urasc sa intalnesc vanzatoare de felul ala. Daca ti-ai pune pe cap o punga ele tot ar zice ca iti sta bine doar ca sa-si vanda punga :)) Eu incerc sa evit magazinele care stiu ca au astfel de vanzatoare. Mult succes cu pregatirile si abia astept sa vad poze❤

    • Si eu evit magazinele de genul asta… poate nimeresc dintr-o greseala o data, dar a doua oara sigur nu mai calc pe acolo :)) Multumesc pentru urari, ma bucur daca transmit emotii… asa poate se mai risipesc macar o parte dintre ale mele :)) Pupici

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

