Despre var, semafoare &co, aka machiaj

La o leapsa de asta nu ma asteptam prea curand. Daca sunteti in cautare de vreo informatie utila in ceea ce priveste nu stiu care rimel nou de la firma X, sunt 0 sanse sa gasiti aici. Spun de la inceput ca „Loryloo = machiaj?… say whaaat?”, asa ca leapsa asta e mai mult de amuzament.

Let’s get it started:

1. De cate ori iti speli fata pe zi?

… sunt o neserioasa daca spun doar de doua ori.. ?

2. Ce fel de ten ai?

Mmm… creol 😀

Ok, ok, treburi de alea cu mixt, uscat, gras, sensibil va intereseaza. Hai sa fie neutru, sa zicem mixt.

3. Cu ce iti cureti fata?

Eu,fetelor, serios ca va inteleg cand spuneti multe denumiri, asa cum a enumerat Nice Bioten, Avene, Uriage, Avon (din toate astea, am auzit doar de ultima), dar… cred ca am sa raman la varianta apa :D. Iar in rarele cazuri, gen nunti, date-uieli prea importante, sau plictiseala MAXIMA, cand ma machiez, dupa, folosesc disculete, cerculete, cum le-or zice, demachiante cu puţină cremă de faţă.

4.Ti-l exfoliezi?

Mmmmmmnope.

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?

Maretul brand… avon? 😀

6. Ce crema folosesti?

Ceva cu miros de piersici de la Avon.

7. Ai pistrui?

Nu, dar am alunite destule incat sa nu mai fie nevoie si de pistrui.

8. Folosesti crema pentru ochi?

Cred ca am trei creme de toate in casa, folosesc doar una. Cei care se ocupa cu astea ar fi in stare sa scoata pentru orice – crema separata pentru ochi, pentru nas, astept sa vad si pentru fiecare deget in parte, nu pentru mana intreaga.

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?

In general, nu am avut probleme. Macar de asta am scapat.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?

Nu.

11. Ce fond de ten folosesti?

Max-Factor, Miracle Touch. Foarte rar, v-am mai spus, doar daca am prea mult timp la dispozitie de pregatit. Si atunci uneori se mai intampla sa ma dau, sa stau jumatate de ora in oglinda sa iau fiecare cm patrat in parte sa vad daca e ok, iar dupa sa merg sa ma spal pe fata si tot fara fond de ten pe fata sa ies. Miracle touch, indeed. Inca mai lucrez la partea asta.

12. Dar anticearcan?

Nu, desi probabil ca ar trebui.

13. Ce nuanta a pielii ai?

Destul de inchisa.

14. Ce crezi despre genele false?

Eu pot sa pun si doua perechi de gene false si tot ca niste maturi ar sta :)) Am cele mai ciudat si lipsite de atitudine gene ever!

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?

Ah, sa inteleg ca ar trebui sa arunc rimelul ala pe care l-am luat pentru o nunta in urma cu vreo doua veri? 😀

16. Ce brand de mascara folosesti?

Avon. Dupa ce ca uit si ca il am, pentru ce sa dau banii pe L’oreale si londoneze ?

17. Sephora sau Mac?

Imi suna melodios amandoua, ce-i cu ele ?

18. Ai un card Mac Pro? Nu.

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti? Pensule, buretei, degete, de astea.

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?

Primer… sa ma obosesc sa mai caut pe google sa vad cum sta treaba si cu asta sau sa va spun direct ca nu si nu stiu?

21. Dar pentru fata ? Nope.

22. Care este culoarea de fard preferata?

La intrebarea asta am stat cel mai mult sa ma gandesc. As zice verde, dar veti spune ca ma leg de altele ca arata ca un semafor, da’ ma gasesc si eu cu verde; as zice gri, da’ am scris de tenul creol si veti zice cine stie cum Dumnezeu arata individa asta cu cenusiu pe sub sprancene. Nu m-am machiat de atatea ori ca sa am o culoare preferata, nici macar de atatea ori incat sa fi observat cateva cu care sa imi stea acceptabil.

23. Folosesti creion sau tus? Creion.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?

Asta era once upon a time… acum sa zicem ca ma descurc cat de cat bine.

25. Ce crezi despre pigmenti? Cred ca… ar trebui sa ma interesez si eu despre ei.

26. Folosesti machiaj mineral? Asta cum mai e?

27. Care e rujul tau preferat?

Nu folosesc, desi imi suna tare smecher ruj rosu pentru zile negre. Mi-as lua un ruj rosu numai din cauza asta si m-as da numai cat as sta in casa cu el. I’m pretty weird, I know.

28. Dar lipgloss?

Da’ de ce nu intrebati mai si de balsam de buze sa am si eu ce va spune?!

Ei na, asta-i discriminare. Solicit interventia ABR, Asociatia-Balsamul-Rulz.

29. Care e blush-ul tau preferat?

Cand voi avea, am sa va anunt. O sa fie o veste demna de stirile Pro Tv. Vine Brad Pitt in Romania, se desparte Catherine Zeta-Jones de Michael Douglas, Luna se prabuseste peste Pamant, Loryloo e dependenta de blush, tot cam pe acolo, ma intelegeti.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay? Nu.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice? Stiu unul ok in oras… pentru ca jumate e plin cu ursuleti de plus :))

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet? Exista Outlet si pentru cosmetice? Mai sa fie, nu sunt deloc informata.

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj? Gand pasager, de a mai manji si pe altii, nu doar pe mine. Dar nu cred ca as avea rabdare pentru asta. No, Loryloo e prin definitie paralela cu domeniul asta.

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?

Tot timpul, nu uneori 😀

35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.

Crima este de fiecare data cand pun eu mana pe orice produs de machiaj.

La altele, excesul. E imposibil sa nu vezi pe strada, intr-o jumatate de ora, macar doua donsoare cu troape de 12, cu varul pe sub genele false si ruj de parca-s semafor. Colac peste pupaza, trebuie si smokey eyes, sa fie niste „dive in adevaratul sens al cuvantului”.

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?

Neutre, bineinteles. Dupa ce ca folosesc rar, ce-ar mai fi sa ies si atunci cu ruj portocaliu ? Are Basescu sustinatori destui, n-are nevoie si de rujul meu.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?

Nu am urmarit niciodata prea mult partea asta, dar mi-e draga Anne Hatheway. Cred ca si Beyonce e de laudat la capitolul asta, desi nu mi-a stat la inima dintotdeauna.

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela? Creion negru.

39. Iesi din casa fara sa te machiezi? De cele mai multe ori.

40. Crezi ca arati bine si nemachiata? Ar fi cazul, dupa raspunsul de la 39, nu ? 😀

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?

Hmm, L’Oreal as zice.

42. Ce crezi despre makeup?

Cred ca poate, intr-adevar, face pe cineva sa arate mult mai bine, daca este aplicat ca la carte. Si de acord cu Nice ca „atunci cand o femeie isi pune in evidenta frumusetea, ea devine mai increzatoare, indrazneata, mai provocatoare, iar acest lucru o face sa arate si sa se simta chiar mai bine.”

Eu nu ma pricep, dar apreciez pe cele care stiu cum sa se foloseasca de trucurile astea mici…. dar continui sa cred, in acelasi timp, ca si natural poate fi uneori mult mai placut.

Multumesc fetelor de leapsa, imi pare rau ca va dezamagesc de data asta, cand ma fac o doamna cu truse si rimeluri dupa mine, va voi da de stire si am sa sfatuiesc cate in luna si-n stele.

6 gânduri despre „Despre var, semafoare &co, aka machiaj

  1. Cineva care e mai putin perocupata de acest capitol pana si decat mine… 😀

    PS: Eu sa stii ca nu te invidiez deloc pentru tenul tau creol. Il prefer pe ala albinos al meu. :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

