Prima intalnire cu un blogger

Desi am tot vorbit despre intalniri intre bloggeri, pe vremurile demult apuse, cand Hubbis organiza intalniri pe la Vacuta Albastra, mai apoi cu sis’ Alina prin Iasi si Bucuresti, nu am reusit pana in prezent sa cunosc in persoana nici un suflet drag intalnit prin blogosfera (si nici nu e de mirare la cat m-am implicat eu de o vreme incoace in domeniul asta…)

Pana in seara asta de fapt🙂 Cand am cunoscut-o pe Vio. Norocul nostru ca avem cunostinte si locuri comune. Partea cea mai buna nu este ca am cunoscut-o pe Vio, ci ca intalnirea asta nu a fost una cu un blogger pana la urma, ci cu o prietena. Indraznesc sa spun asa, desi am vorbit doar doua ore. Doua ore non-stop :)… desi suntem doua fete timide. Dar cand cel de langa tine are un suflet atat de asemanator cu al tau, cred ca totul vine de la sine fara sa iti dai seama prea mult cum si de ce .

Te imbratisez draga Vio si iti multumesc ca ai un suflet asa frumos. Oameni ca tine se intalnesc rar si nu se uita niciodata. Imi doresc ca intalnirea aceasta sa fie „the beginning of a beautiful friendship”, cum spune unul dintre filmele mele preferate, Casablanca🙂

4 thoughts on “Prima intalnire cu un blogger

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

